niedziela, 17 kwietnia 2016

Canon 18-55 DC III (sprzedany)


post nieaktualny, obiektyw sprzedany

Mój Canon EF-S 18-55 f/ 3.5-5.6 DC III szuka nowego domku.
Wszystko z nim jest bez zarzutu, obiektyw ostry, AF sprawny, brak rys i kurzu w środku. Można się ewentualnie przyczepić do porysowanego bagnetu, ale tego się chyba nie da uniknąć przy plastikowym mocowaniu.
Szkiełko jest ze mną od nowości, kupiłam go razem z moją lustrzanką. Czy lubiłam go? Mimo wszystkich jego wad (wynikających tylko i wyłącznie ze specyfikacji tego modelu), lubiłam ten obiektyw i zrobiłam nim wiele zdjęć z których jestem bardzo zadowolona. Czemu chcę się go pozbyć? Planuję zakup jego następcy :). Potrzeba mi kilka groszy na nowego Tamrona, a z drugiej strony szkoda żeby ten stary słoik kurzył się na półce, jak może komuś jeszcze posłużyć.



Wyceniam go na 190 zł, cena do ewentualnej negocjacji. Można go obejrzeć i odebrać w Lubartowie, lub mogę go wysłać (+ koszty wysyłki).
zapraszam do kontaktu!

Zdjęcia które nim robiłam wrzuciłam do albumu: https://www.facebook.com/adriana.jaworska/media_set?set=a.868893066555357.1073741842.100003040152108&type=3&uploaded=1
Sporo też można zobaczyć na blogu pod etykietą: http://jaworskaphoto.blogspot.com/search/label/canon%2018-55%20%28kit%29 (w niektórych postach z całą sesją tyko pojedyncze fotki są robione tym obiektywem, a reszta innymi)








1 komentarz: