poniedziałek, 30 września 2013

Wieczorna sesja z Weroniką i Odim

Wczoraj wieczorem wybrałam się na krótką sesję z Weroniką i Odim. Światło było ciekawe, ale zdjecia okazały się trudne do obróbki. Nadal w Heliosie zdarza mi się nie trafiać z ostrością, muszę jeszcze trochę poćwiczyć.
Odek okazał się nie należeć do psiaków które aparat i pozowanie do zdjęć uwielbiają, ale małą wiercipiętą która ciągle biega w kółko :).
Z efektów w pełni zadowolona nie jestem (chociaż oglądając zdjęcia w domu na aparacie myślałam, że będą gorsze), sporo z nich zepsułam nie trafiając ostrością, ale to chyba kwestia doświadczenia. Zawsze było to jakieś doświadczenie, a sesyjkę jeszcze pewnie powtórzymy :).












Przy okazji zapraszam na bloga Weroniki - KLIK.

4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia!!! <3
    Najbardziej spodobały mi się wszystkie :P
    Nie no chyba tak naj, naj to to, gdzie Odi biegnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką :D przecudne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna zdjęcia.
    4 jest rewelacyjna, od dawna próbuję tak uchwycić swojego psa, moim kompaktem, ale jak na razie wiecznie coś jest nie tak. A tu ucho przycięte, a tu ogon, a tu źle skadrowane, albo ostrość nie na to się złapie...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W.O.W. :D Helios widać sprawdza się świetnie! Super :)

    OdpowiedzUsuń